Sunday, November 29, 2009

Reclama la masina sau la infidelitate?

Sexul vinde. Oriunde si oricand. De la aparitia lui. In marketing, de la promovarea lui. Mai intai a fost promovarea pilulei contraceptive. Au urmat ca pe banda rulanta revolutia nou aparutului Playboy, Marylin Monroe, Cosmopolitan, supermodelele aproape goale, Bill Clinton si Monica Lewinsky, Britney si Madonna, videoclipuri si reclame. Marketingul abunda in sex. Daca vrei sa ai o campanie memorabila iar lumea sa-ti asocieze atribute ca actiune, pasiune, accesibil, trebuie doar sa construiesti o campanie bazata pe sex.

Atentie insa, de la sex grotesc la senzualitate e cale lunga iar fortarea granitelor privind nuditatea este sensibila. Campania trebuie sa aiba intriga, desfasurarea actiunii, punct culminant si deznodamant plus personajele potrivite sa exprime subliminal mesajul potrivit. Asa cum se pot remarca in spotul de mai jos, excelent realizat si care, desi in 90% din el a avut referiri la sex, finalul iti intipareste in minte masina si nu fata, ruperea de fantezii facandu-se printr-un text cat se poate de business: “At least there’s one thing you can rely on“.

[Via http://cdmr.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment